Regulamin sprzedaży biletów za pośrednictwem Internetu
na spektakle i wydarzenia organizowane przez OPERĘ NOVA w Bydgoszczy
1. Regulamin adresowany jest do wszystkich osób/użytkowników strony internetowej www.opera.bydgoszcz.pl, którzy za pośrednictwem portalu dokonują zakupu lub rezerwacji biletów.
2. Organizatorem/sprzedawcą internetowej sprzedaży jest Opera Nova w Bydgoszczy, ul. Marszałka Focha 5, 85-070 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury pod numerem EKII 4011/06/99 prowadzonego przez Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, posiadająca REGON 091282772 oraz NIP 9670001897.
3. Płatności za bilety obsługuje serwis internetowy Tpay.com administrowany przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17. piętro, 61-894 Poznań, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy KRS, posiadający REGON 300878437 oraz NIP 7773061579
4. Każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu.
Regulamin zawiera treści zgodne z wymogami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
Zakup biletów online jest możliwy wyłącznie po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.
5. Korzystanie z witryny wymaga spełnienia następujących minimalnych warunków technicznych:
- oprogramowanie: dowolna przeglądarka internetowa, obsługująca aplikację JavaScript; program umożliwiający podgląd i wydruk biletów zapisanych w formacie PDF (np. Adobe Reader możliwy do pobrania poprzez stronę internetową www.adobe.com) - - wymagania sprzętowe: komputer z dostępem do Internetu; procesor Pentium 233 Mhz lub lepszy; pamięć RAM min. 128MB karta video i monitor o rozdzielczości Super VGA (800x600) lub wyższej.
6. Realizacja sprzedaży/rezerwacji wymaga wypełnienia przez użytkownika całej procedury zakupu/rezerwacji biletów:
- rejestracja – podanie prawdziwych danych osobowych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail,
- wybór spektaklu/wydarzenia oraz liczby biletów,
- podsumowanie wszystkich danych i akceptacja regulaminu,
- potwierdzenie zamówienia oraz otrzymanie drogą elektroniczną informacji o zakupie/rezerwacji biletu/biletów na adres e-mailowy podany podczas rejestracji.
7. Organizator/sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu rejestracji. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje anulowaniem rezerwacji.
8. Organizator/sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie zakupu/rezerwacji biletów.
9. Użytkownik ma prawo do zakupu/rezerwacji nie więcej niż dziesięciu biletów w jednym zamówieniu.
10. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu/biletów nie później niż 7 dni przed danym spektaklem/wydarzeniem.
11. Użytkownik dokonuje zapłaty za zamówione bilety przez Internet, korzystając z wybranej formy płatności on-line oferowanej w Tpay.com. Płatność powinna być dokonana nie później niż 15 minut od chwili złożenia zamówienia.
12. Bilety zarezerwowane on-line należy opłacić w kasie biletowej lub przelewem na konto Opery Nova nr 98 1160 2202 0000 0000 6087 6822, podając w tytule przelewu imię i nazwisko osoby rezerwującej, numer rezerwacji oraz datę i tytuł spektaklu. Płatność powinna nastąpić najpóźniej w ciągu 14 dni od dokonania rezerwacji. Jeżeli data spektaklu, na który został zarezerwowany bilet, przypada wcześniej niż 14 dni, płatności trzeba dokonać najpóźniej 5 dni przed datą spektaklu. Terminem zapłaty w przypadku przelewu jest dzień wpływu środków na konto Opery.
Rezerwacje nieopłacone w terminie będą anulowane.
13. W celu otrzymania faktury należy skontaktować się z Działem promocji i obsługi widzów pod adresem: bilety@opera.bydgoszcz.pl oraz podać poprawne dane osobowe lub firmy. Wystawiona faktura (najpóźniej do końca miesiąca, w którym została zawarta transakcja) zostanie wysłana elektronicznie lub będzie przygotowana do odbioru w kasie biletowej.
14. Ceny biletów na poszczególne spektakle/wydarzenia są zróżnicowane i zamieszczone na stronie internetowej www.opera.bydgoszcz.pl. Ceny wydrukowane na biletach są kwotami brutto i zawierają podatek VAT, podane są w złotych polskich. Miejsca są numerowane.
15. Bilet jest ważny od momentu zakupu do momentu zakończenia spektaklu, którego dotyczy. Bilet jest drukiem poufnym i nie może być powielany.
16. Użytkownik ma do wyboru następujące formy odbioru zakupionych przez Internet biletów:
- wydruk biletu po otrzymaniu e-maila; niezbędne wyposażenie to komputer z oprogramowaniem obsługującym pliki w formacie PDF oraz drukarka z czarnym tuszem; bilet musi być wydrukowany na białym papierze;
- odbiór w kasie biletowej, nie później niż 15 minut przed rozpoczęciem spektaklu, którego bilet dotyczy; należy podać kod transakcji oraz imię i nazwisko osoby kupującej, a w przypadku biletu ulgowego przedstawić dokument upoważniający do zniżki;
Użytkownikowi nie przysługuje pierwszeństwo w odbiorze biletu przed innymi klientami zakupującymi bilety w kasie.
17. W sprawie uzgodnienia innego sposobu i terminu odbioru biletów prosimy o kontakt z Działem promocji i obsługi widzów, tel. 52/325-16-55 lub e-mailem: bilety@opera.bydgoszcz.pl
18. Bilety zakupione przez Internet nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Wyjątek stanowi odwołanie spektaklu przez organizatora. Informacje na temat zwrotów będą udzielane w Dziale promocji i obsługi widzów pod nr tel. 52/325-16-55 lub e-mail: bilety@opera.bydgoszcz.pl
19. Sprzedaż/rezerwacja jest ograniczona liczbą biletów na poszczególne spektakle/wydarzenia. Brak możliwości zakupu/rezerwacji biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasie biletowej Opery Nova.
20. Organizator/sprzedawca zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili, bez podania przyczyn.
21. Organizator/sprzedawca zastrzega sobie prawo odwołania spektaklu/wydarzenia bez podania przyczyny.
22. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące sprzedaży oraz rezerwacji biletów za pośrednictwem strony internetowej należy składać pocztą elektroniczną na adres: bilety@opera.bydgoszcz.pl. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie użytkownikom. Reklamacje mogą być składane nie później niż 14 dni od zaistniałej sytuacji/wydarzenia, będącego przyczyną reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane przez organizatora w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, a podjęta decyzja będzie wiążąca i ostateczna.
23. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Organizator/sprzedawca zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Użytkownik bezwarunkowo akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach.
24. Treść regulaminu dostępna jest dla użytkownika w kasach biletowych oraz na stronie internetowej: www.opera.bydgoszcz.pl.
25. Polityka bezpieczeństwa danych osobowych:
- wycofania zgody w dowolnym momencie,
- żądania kopii danych,
- sprostowania danych,
- do bycia zapomnianym (usunięcia danych),
- ograniczenia przetwarzania,
- do przeniesienia danych,
- do sprzeciwu,
- bycia powiadamianym o sprostowaniu, usunięciu i ograniczeniu przetwarzania.